søndag den 16. september 2012

Birthday Give away

Hey! It's my birthday!
And I am celebrating with a present for YOU!

Hey! Det er min fødselsdag!
Og jeg fejrer det med en gave til DIG!
 


To participate you have to:

Leave a comment

Use the image above on your blog to link to the give away

Follow my blog

If you have a dachshund it will earn you an extra chance for the give away!
(you have to be able to show proof in terms of photos)

Please note in you comment which of the above you have done...

For at deltage...

Hvis du lægger en kommentar til dette, er du med!


Link på din blog til give awayen

Hvis du bliver fast læser, er du med!

Hvis du har en gravhund, er du med! Skal kunne fotodokumenteres ;-)

Det giver et lod pr. deltagelse - skriv i indlægget hvor mange lodder du har.

Deadline: 14. oktober 2012 kl. 12.00


15 kommentarer:

  1. Ihh jamen tillykke med fødselsdagen :)

    der er desværre fejl der hvor der er faste læserer så jeg kan ikke se om jeg i forvejen er fast læser, men ellers melder jeg mig da ind når den virker igen...

    Så bliver det 2 lodder jeg deltager med, har desværre ikke liiige en gravhund, det er desværre en mops, det kan ikk sammenlignes tihiih...

    Rigtig god søndag :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen. Super flot Give Away, den må gerne bo hos mig. Jeg har været følger længe, har lagt billede i sidebar, kommenteret, OG jeg har 2 Gravhunde.
    Det må blive 4 lodder

    SvarSlet
  3. Som Jean skriver er der fejl ved der hvor man bliver fast læser, så det kan jeg ikke blive, så kun 1 lod til mig.

    SvarSlet
  4. TILLYKKE med dagen.
    Det var sandelig en fin måde at fejre dagen på, og den giveaway ligner rigtig meget noget jeg godt kan bruge....
    Jeg har da været fast læser længe, har linket og er derfor med med 3 lodder. (den med hunden der graver har jeg jo forsøgt før - uden held)
    Rigtig god fødselsdag til dig.

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen!
    Lækker Give away!
    Jeg deltager med 3 lodder. Jeg har længe været følger, linket i min sidebar og kommenteret her.
    Håber, at du bliver forkælet i dag.

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen :)
    Sikken en flot give away, den ville få det rigtig godt her ved mig :0)
    Jeg deltager med 3 lod.
    Er fast læser, kommenterer her, og har linket til din blog.
    Håber du har haft en fantastisk fødselsdag.

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg kan desværre ikke se om jeg er fast læser eller tilmelde mig hvis jeg ikke er, men nu er der en kommentar og jeg har linket fra min blog. Gravhund har jeg ikke, men vi har lige fået en Max Motor = en skøn rød/hvid hankat på 3 mdr. Nå men 2 lodder til mig.
    Håber du har haft en rigtig god dag.

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen ;-)

    Har netop smidt et link og billede på min blog ;-) så umiddelbart 2 lodder til mig, men håber på at kunne snige mig til et 3. lod når din friend connect kommer op igen eller at du lader det tælle at jeg abonnerer på din blog via google reader ;-)

    SvarSlet
  9. Efter blogger er gået over til regionale adresser (ifversen.blogspot.dk) så bøvler Reader-funktionen.
    Der er to løsninger:
    1. melde sig til via Google Reader (det fungerer fint, Mulle)
    2. at skrive http://ifversen.blogspot.com/ncr (her omgås den regionale kode)

    SvarSlet
  10. Jeg deltager 2 lodder.

    Har desværre ikke n gravehund. :)

    SvarSlet
  11. Hvor fint. Jeg vil da også gerne deltage :) - med 1 lod.

    Og Tillykke.

    SvarSlet
  12. Tillykke med dagen - Jeg får 3 lodder - han ingen gravhund :)

    SvarSlet
  13. Kan så desværre ikke blive fast læser - der står:

    "Vi beklager...

    Denne gadget er ikke konfigureret korrekt. Webmaster-tip: Sørg for, at "Friend Connect Settings - Home URL" (Indstillinger for Friend Connect – webadresse til startside) er den samme som webadressen til dette websted."

    SvarSlet
  14. Et forsinket tillykke med dagen - håber den var super god. :)
    Jeg vil gerne deltage i din lækre giveaway med 3 lodder:
    Kommenteret, linket i min sidebar og er fast læser. :) :)

    SvarSlet
  15. Tror bestemt jeg allerede er fast læser - ellers må det være en fejl fra min side ;-), og deltager derfor med to lodder. Skønne efterårsfarver. Ser allerede et mini album for mig, hvis man sku være så heldig... Og tillykke med dagen, ikke at glemme!

    SvarSlet