onsdag den 15. juni 2011

Best friends

Det, jeg særligt nyder ved at scrappe sammen med andre, er, at jeg ikke skal tænke alt for meget! Jeg spørger bare: "Hvad skal jeg lave?" og straks kommer udfordringerne væltende. Denne udfordring var at jeg skulle bruge et stempel på mit layout og så fandt jeg selv et LO på nettet som jeg liftede. LOet kan jeg dog ikke finde igen, så I må bare stole på, at det er liftet nogenlunde fornuftigt.

Baggrunden er kork og der er splattet hvid Mister Huey (som så ikke tørrer på kork!!?)

Billedet er et af gravbassen og hendes bedste ven fra hundetræning. Begge to er nogle rigtig hyper-hunde, der elsker ballade, fart og tossestreger.


En anden god ting ved at scrappe sammen er, at man kan bruge andres materialer... Her har jeg lånt en borderpunch (som bare er lækker!) og ligeledes stjålet lidt twine fra Henriette.


Dagen i dag startede sådan lidt blah... Lige som gravbassen så var luftet og jeg overvejede hvad jeg skulle med dagen i dag, så ringede det på døren! Udenfor stod postbudet med en lækker, lækker papkasse fra Studio Calico. Han fik et stort smil og en kæmpe tak - så han reddede min dag, men jeg tror også, at jeg gjorde hans dag lidt bedre. Så nu skal jeg nusse med mit papir!

5 kommentarer:

  1. Årh hvor lækkert med scrappakke. Jeg skal også på posthuset i dag.
    Fedt LO - du er så dygtig (også selvom du skal hjælpes lidt ;P)

    SvarSlet
  2. Sødt LO med et par dejlige hundebasser, er der noget bedre end dyr? altid veloplagte og kærlige. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Dejligt at blive udfordret : ) og et rigtig flot resultat.

    Ihhh hvor skønt at få en dejlig pakke fra morgen stunden, helt sikkert har du også givet postbudet en særlig dejlig start på dagen : )

    SvarSlet
  4. Det er et lækkert layout!
    Og så er det altid godt med nye legesager. ; )

    SvarSlet
  5. Flot layout - og enkelt.
    Og så er jeg sikker på at postens dag er blevet bedre efter dit smil.....

    SvarSlet