onsdag den 30. december 2009

Havenissen Viggo

Nu skal julepynten snart helt pakkes væk og i går var jeg ude for at bytte julegaver. Jeg var så heldig at få lov til adoptere denne lille havenisse, der har fungeret som julepynt i en herretøjsforretning. Han hedder Viggo!
Manden kan ikke lide ham, men han er da superfin, og jeg mener, at han fungerer fint som helårspynt...
Jeg er langt om længe kommet i gang med bryllupsinvitationerne og knokler på livet løs med dem. Jeg har lovet mig selv, at jeg ikke kaster mig over andre projekter, før de er lavet. Mon det ikke skulle være motivation nok?

Jeg var ikke blandt de heldige vindere ved cybercrop, hvor der blev trukket lod mellem henholdsvis 53 og 30 deltagere i de forskellige kategorier. Men det var smaddersjovt at deltage.

Nu får vi snart nytårsgæster, så mon ikke at jeg skal benytte lejligheden til at ønske alle et godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar