søndag den 27. december 2009

Overlevede...

I dag var der cybercrop hos Scrapsisters og jeg meldte mig til i morges uden helt at vide hvad det var... Nu sidder jeg så her 12 timer senere og er en del klogere. Jeg har udvalgt et par ting, som jeg har lavet i dag og lægger dem her på bloggen.
Den første opgave var et scrapbook layout. Sådan et har jeg aldrig lavet og ville egentlig ikke lave et. Men da opgaven startede besluttede jeg mig for at prøve, og jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet. Det blev med billeder af Notorious D O G og holdt i gule, brune og rødlige farver. Selve layoutet er ud fra en skitse, der blev lagt ud og jeg holdt mig stringent til den.
Titlen er skåret på Silhouetten.
Her er mit fine træ, som jeg fik skåret på Silhouetten i går aftes, og så fik jeg lige tilføjet en orange gren.

For at lave lidt struktur på siden valgte jeg lidt hessian og en filtblomst.

En anden opgave var et kort med en scalloped ramme. Jeg valgte at lave cirkler som lidt ligner bobler rundt om selve midten af kortet. I midten skulle være tekst, og da jeg gik blank, valgte jeg disse to billetter.

Her er en detalje fra kortet.

Min lille bambi skulle også deltage, så den kom på dette kort, hvor opgaven lød på at "Lav et kort i valgfri størrelse, hvor du skal bruge enten Thickers eller chipboard" - for de uindviede er de røde bogstaver chipboards.

Der er masser af glimmer på kortet, og jeg er slemt tilfreds med resultatet.
I morgen bliver vinderne udtrukket - så jeg må vente i spænding. Men det var supersjovt at deltage. Jeg fik løst 6 ud af 10 opgaver og har lavet mit allerførste (og eneste) layout, så dagen har ikke været helt forgæves. Der var omkring 80 tilmeldte og mange garvede scrappere imellem.
Det var en god dag! Og lækkert med en Silhouette til at lave lige det man har brug for.

1 kommentar:

  1. hold da op -hvis det er dit første lo -synes jeg roligt du kan gå i gang med nummer 2 - det ser rigtig godt ud, kan rigtig godt lide træet

    SvarSlet