søndag den 11. april 2010

Scrapsisters' fødselsdagshurlumhej

Hektisk uge.... Jeg har endnu engang set det meste af det danske land fra et DSB-tog og det er sørme også det næste uge byder på. Det kan dog trøste, at det danske land er meget smukt lige nu!
Weekenden har stået på kort. Scrapsisters har fødselsdag og derfor en masse udfordringer. Jeg har i dag lavet 9 kort og her er et af dem. Ja ja, det er meget lyserødt - men jeg er faktisk rigtig tilfreds med det.
Den lyserøde baggrund er MME papir og en lyserød kageserviet fra Tiger. Pink broderigarn er viklet rundt om og de lækre lyserød halvperler er fra Netto.
De lækre blomster: den store i midten og den lidt mindre med knappen er fra Sassafras - jeg bestilte i påsken en større omgang papir og ting fra USA og de kom (som jeg var på vej ud af døren til København...) og lå klar til hygge-scrap-weekend.
Ordene joy, smile og happiness er skrevet på computeren og printet.
Det var hvad det kunne blive til af billeder i denne omgang. Der er vasketøj og kuffert der skal pakkes!
Hav en forrygende uge allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar