tirsdag den 20. april 2010

Staffelikort - med stempel

I forbindelse med fødselsdagen hos Scrapsisters skulle vi lave et staffelikort. Så jeg lavede glad og fro det til venstre - da jeg så skulle lægge kortet på hjemmesiden, læste jeg opgaven: lav et kort med STEMPEL... Så tilbage til tegnebordet - eller scrappebordet.
Begge kort er lavet med papir fra Graphic45 - blomsten på det første kort er skåret på Silhouetten og så er der en lille stribe perler. På det andet er der stempler med en sød lille snegl og tekst: snail mail. Igen lidt perler for at sikre at kortet bliver "stående".
Lektien må være: læs altid opgaven inden du udfører!
I øvrigt så vandt jeg den ene opgave efter en afstemning lørdag. Billedet er jeg desværre kommet til at slette - mon ikke jeg får taget et nyt en af dagene???


Ingen kommentarer:

Send en kommentar