søndag den 25. juli 2010

Sommerminialbum finito...

Så blev mit sommeralbum færdig. Der er ikke sket med forsiden, men en masse indeni. Så meget at den er lidt svær at holde lukket - men så kan den jo også stå og pynte helt af sig selv.

De første to sider: der er brugt papir MME og Sassafras. Så har jeg fundet en badge, hvor der står sleeping og Nikon er  fra kassen, hvor kameraet var i.

De næste to sider - samme papirvalg. Dog kan jeg ikke helt svare for "Scrap"-siden: Bag billedet har jeg lavet lag på lag striber af forskellige papirer jeg havde liggende. Men blomster og det store sticker er fra Sassafras. Her har jeg lavet en liste over de scrap-projekter jeg har arbejdet med i sommerferien.


Bare fødder-siderne er også lavet af MME. Der er en muffin-form og to cirkler: en skåret på Silhouetten og en Spellbinders.


Mellem disse to sider har jeg lavet en lille lomme, hvor jeg har lagt forskellige småting fra ferien: billeter, boner og lignende. Selv siden er lavet af bla. Sassafras, en grøn blonde og stickers fra Sassafras. Teksten ved billedet har jeg selv lavet på computeren og har printett.

De næste to sider er samme papirserier. Der er journaling fra October Afternoon og lidt lyserød glimmer.
Grillbilledet er simpelt indrammet i sort karton med to blomster i siden med en lille knap.


Gin og Tonic har fået lidt papir også fra Sassafras, lidt afklip fra kærestens bukser og lidt Thickers.
Regnvejrsbilledet har fået et par dukker, som er fundet på nettet. Derudover et lille banner bag billedet.

'

Den sidste side er en kryds og tværs, hvor jeg har skrevet lidt andre gode oplevelser ind som stikord. Titlen er ETC. som der står på de skønne flodheste. Her har jeg lidt snor om: for at slå en knude på sommeren ;-)

Sådan ser albummet ud, når det står på mit bord...


Jeg er superglad for mit album, som er blevet helt som jeg ville have det.

I løbet af ugen tager jeg et billede af Candyen, men jeg kan afsløre, at den minder meget om det I har set i albummet...

2 kommentarer:

  1. hold da op et lækkert album! Lækre materialer og sammensætninger- det er super flot! Tak for din søde kommentar på min blog, den varmede virkelig :)

    SvarSlet
  2. Nydelig minialbum :)

    Jeg holder på med et nå, og jeg trenger all den inspirasjon jeg kan få.
    Så, tusen takk for fantastisk inspirasjon og gode idèer :)

    SvarSlet