fredag den 2. september 2011

Afsløring... Et laaaangt indlæg med minialbum!

Nu viser jeg alle siderne og derfor skriver jeg ikke så meget - for det er et langt indlæg. Samtidig kan jeg afsløre, at jeg slet ikke har udgivet det i dag, men planlagt det på forhånd.

Ryggen

Forsiden

Indersiden af mappen med en lille hilsen

Første side med det første billede der er taget af trunten

Hele familien

Lidt ordbog







Farmoderen



Min søster og min niece: Jeg elsker det billede!

Faderen

Og den sidste side! Jeg ved godt at spædbørn leger som sådan, men måske kan farmor få Isla til at grine ved at lave en lyd eller noget. Hun kan ihvertfald selv skrive et minde ind.

Jeg skulle meget gerne være i Skotland nu og nyde det i fulde drag!
Jeg ved, at I alle krydser fingre for godt vejr...
Ellers må I godt starte nu.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare SØDT. Så fine sider i dejlige farver - og i det hele taget en rigtig god ide med det album.

    Jeg håber virkelig du nyder det. Og at solen skinner på dig....
    Fortsat god ferie fra Annette

    SvarSlet
  2. Rigtig flot album som nok skal blive værdsat. Det er lidt smart med planlagte indlæg. Håber i har en god tur.

    SvarSlet
  3. Et fantastisk flot mini-album.Hvor må Farmor blive glad. God ide `med plastsiderne, så Isla også selv kan få lov at røre, kigge og føle engang.
    Stort og flot arbejde/fornøjelse i et.
    Håber I nyder turen - uden dryp fra oven.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint mini-album!..det er helt sikkert, at det bliver farmor'en glad for (siger jeg af erfaring med sådanne minialbums til bedster og older ;D ..)

    SvarSlet