fredag den 21. oktober 2011

A til Z

En pligt jeg hader, størrelsen på min seng, dyr fra zoologisk have... Man skal forholde sig til sig selv på mange sære måder,når man er scrapper. Min kæreste er ved at vænne sig til det og kigger ikke længere sært på mig, når jeg gemmer billeter, måler min seng eller lignende. Scrapsisters udfordrer os til at lave en A-Z liste, som layout, minialbum eller som art journal. Her er mit bud:


Et lille close up:


Her er ugen godt i gang! Og ved at være slut! Glæder du dig også til weekend?

6 kommentarer:

  1. Jeg er så vild med det layout :) Også billedet ;)

    Jeps, god scrapweekend står den på her.

    SvarSlet
  2. Super fedt LO. Min bedre halvdel samt kolleger kigger heller ikke mystisk på en, når jeg samler sammen af ting andre smider ud.

    God weekend.

    SvarSlet
  3. For vildt et lo - det må jeg lifte en dag.
    For en gang skyld synes jeg ikke at det er fedt med weeken!Det betyder nemlig at vores efterårsferie er ved at være slut ;-)
    Skal dog lige holde min datters og min fødselsdag imorgen.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  4. super flot, tror sørme jeg osse vil forsøge at lave etsådant LO

    SvarSlet
  5. Fedt layout - både din opstætning og sit billede :)
    Jeg ved ikke lige om jeg glæder mig til weekenden - den står nemlig på job begge dage, men heldigvis kun til kl. 13 :)
    Men go' weekend til dig :)

    SvarSlet
  6. Det er bare superflot med den opsætning ! Og smart måde at sætte strimlerne på - på den måde.
    Og tænk hvor mange ting du lærte om dig selv undervejs....Ikke !
    Nej, jeg glæder mig ikke til weekenden - for vi har holdt ferie hele ugen, og det er vi rigtig gode til. Så lø/sø bliver = ferie slut. Men jeg skal lige have gjort mit album færdigt, fra Majers online-kursus. Så lidt scrap bliver der da.

    SvarSlet