fredag den 16. marts 2012

Chevron

Det er blevet til lidt scrap i denne måned - senest til en hyggelig scrapaften hos ScrapSisters. Udfordringen lød på at lave chevrons, så jeg gik i restebunken og fandt en masse rester og lavede chevrons. Layoutet er i A4 format. Og med et billede af min søde lille lillesøster.


Dobbeltsommerfugl..


Min hjemmelavede chevron-baggrund.


Og flere sommerfugle.


Og nu er det sørme weekend! Her er der flad-fredag med sygdomsrester og træthed. Men så går jeg og pakker lidt ned - jeg skal nemlig til scrap-fødselsdag i morgen! Og jeg glæder mig rigtig meget!

Skal du være kreativ i weekenden?

5 kommentarer:

  1. Det er et rålækkert layout. Flotte farver og flot Chevronmønster.
    God fornøjelse med scrappen.
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  2. Super lækkert layout ;o) Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Skøn LO - sjovt at tage udgangspunkt i en sang, men billedet kalder jo næsten på det...

    SvarSlet
  4. Flot Lo du har fået lavet med dejlige farver. God week end

    SvarSlet
  5. Hvor er det lækkert! Der er klart nogen elementer der skal liftes :) Jeg fik lavet lidt kort til min fødselsdagsgruppe, men megen kreativ udfoldelse blev det ikke til...

    SvarSlet