onsdag den 14. marts 2012

KREA12: Knap så meget...

Ja, det er ikke meget der sker her på bloggen i marts. Og det er ikke manglende vilje; det er manglende energi. Jeg synes, at jeg er så træt i hovedet når jeg kommer hjem fra arbejde, at der ikke sker det store. Der er stadig mange nye indtryk og mange ting at lære og jeg er SÅ UTÅLMODIG. Jeg vil kunne alt på ingen tid.

Nå, men månedens projekt bærer også præg af manglende energi: jeg har lavet smykker af knapper.

Helt enkelt: en stor sort knap limet på en fingerring.


Og to knapper sat på øreringe... Jeg synes, at de er så fine, de små firkantede knapper så de står alene. Og jeg har så mange af den slags øreringe, som jeg vist har betalt mange penge for. Så nu ville jeg selv.


Da jeg samtidig har mange knapper, så er der potentiale til flere af slagsen.

Jeg håber, at det spirende forår bringer mere energi - til mig, til bloggen og til kreativiteten.
Glæder du dig til foråret rigtigt sætter ind?

1 kommentar:

  1. Rigtig fine smykker med knapper.
    Ja nogen gange er man jo ikke så kreativ, selvom man gerne vil. :-)

    SvarSlet