tirsdag den 3. april 2012

A day in the Sunshine

Der er nu lidt solskin her hos mig i disse dage, men vejret er mere til scrap, sofahygge og sove længe end udendørsaktiviteter. Men det er jo helt fint, når man har påskeferie.
Vi har lånt en robotstøvsuger i denne uge, så alle hyggeaktiviteter foregår, mens jeg støvsuger. Og det er skisme skønt.

Her er endnu et layout fra fødselsdagsscrap hos Heidi. Et layout, der trods sin enkelhed, var ekstremt svært at lave. Men det lykkedes til sidst og jeg blev glad for resultatet.


Billedet er fra min tur til London, hvor vi fik en lang tur langs Themsen.


De skønne blå cirkler er nogle som Mizz Kitty kasserede - og med det, mener jeg, nogle hun smed over til mig, fordi de ikke passede til hendes. Det blå papir er kasseret af Heidi, fordi det ikke passede hende.  

Påskeferien er indtil nu gået med rengøring (LÆS: støvsugning) og andre praktiske gøremål. Jeg har syet gardiner med min mor og har sat dem op. Jeg mangler stadig et par stykker. Resten af påsken står på scrap, familiehygge, fødselsdag og nusse rundt.

Gravbassen er blevet steriliseret grundet nogle kræftsvulster, så hun er lidt slatten og skal have hjælp til at springe op i sengen og på sofaen. Ja ja, forkælet hund! Men lige nu er det ok. Vi håber, at sterilisationen forhindrer flere svulster, så vi har en glad og rask hund mange år endnu.

God påske fra mig og gravbassen! Håber at I alle kommer til at nyde den i fulde drag!

5 kommentarer:

  1. Rigtig fint layout.
    God bedring med gravbassen. Ja de bliver jo lidt forkælet vores gravbasser. :-)) ( Jeg har 2)
    God påske.

    SvarSlet
  2. Super dejligt og frisk (genbrugs :-)) lo. Du må meget gerne komme med en anmeldelse af den robot støvsuger - overvejer stærkt at købe en, men tror ikke helt på at den er pengene værd :-)

    SvarSlet
  3. det er da et dejligt LO du har lavet - elsker at du har holdt farverne i det i de engelske farver rød blå og hvid .... :)
    jeg har ogsa en robot støvsuger .. den er skøøønn

    SvarSlet
  4. Flot layout. Sjovt som farver og former kasseres og genbruges =D
    NåÅH, stakkels lille gravbasse. Håber da at det hjælper den
    God påske

    SvarSlet
  5. Super flot og enkelt. Det lille OA banner passer perfekt til det maritime look på din side. Go påske

    SvarSlet