tirsdag den 17. april 2012

Grøn stue på tur...

Jeg har fået lavet et layout til Scrapsisters fødselsdagsudfordring. Og det er grønt!

Billederne er af fødder - jeg var på tur med mine søde kolleger for nogen tid siden. Så det er nogle meget alvorlige konsulentfødder, der produktudvikler en hel weekend. Vi kaldte projektet: Grøn stue - så det skulle layoutet også hedde.


Jeg prøvede en dejlig lille detalje med sytråd...


Et lillebitte stempel nede i hjørnet...



Og et sticker der er skåret over og fordelt på top og bund.



Vi hyggede os gevaldigt hele weekenden! Jeg tog pyjamasbukser på, da vi ankom og jeg mindes også at der var både lækker mad og et par glas rødvin. Hvorvidt vi rent faktisk fik produktudviklet er jeg usikker på, men vi havde det godt og havde en skøn weekend.

Det er så skønt at finde den slags minder frem.
Jeg har fået lavet lidt mere til fødselsdagen, men det må jeg vise frem en anden dag.

Er du med på fødselsdagsudfordringerne?

7 kommentarer:

  1. Rigtig flot layout med flotte detaljer.

    SvarSlet
  2. Især fødderne har haft det godt he he, og sikkert også hyggen omkring opgaven, det stråler nemlig af at I har hygget sammen ! Dejlige lyse forårsfarver !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Flot layout, god detalje med sytråden

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare lækkert!!!!

    SvarSlet
  5. Super flot design. Det med sytråden er så fedt, men jeg har stadig tilgode at prøve det. Lyder som hyggelige kollegaer!

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO!
    Hav en god weekend.

    SvarSlet
  7. et skønt lo - fed detalje med splitenderne på papiret i midten. Jeg har desværre kun fået lavet en udfordring til fødselsdagen.

    SvarSlet