lørdag den 20. november 2010

Mere julekortcrop

Hold da op! Så gik der lige en hel uge - både uden blog og uden kreativitet.
Ugen har stået i arbejdets tegn, men denne uge har også budt på arbejde på den fede måde. Jeg har været til gallafest med arbejdet torsdag aften. Det er jo skønt at komme ud, have en undskyldning for at købe en ny kjole og spise god mad. Vinen, gin og de efterfølgende tømmermænd taler vi ikke om.
Jeg skylder jer nogle julekort:

Til julekortcroppet skulle vi lave et julekort i traditionelle farver. Jeg valgte en simpel løsning, både fordi jeg var lidt træt, men jeg synes også at simple kort er flotte.


En anden opgave var lidt mere krævende: vi måtte kun bruge bestemte materialer. Et stykke karton, et stykke mønsterpapir, sværte og bånd. Der var også andre ting, men jeg tog udgangspunkt i det.


Selvom jeg ikke lige syntes om opgaven blev jeg tilfreds med resultatet.


Til den allersidste opgave skulle vi lave inchies. Vi skulle tage udgangpunkt i et kort fra Cecilie og lave minimum 8 inchies med minimum to stykker pynt på hver.


Jeg brugte lidt forskellige rubons, lidt chip boards og Stickels til dette blålige kort.


De julekort der skal sendes ud af landet er afleveret i dag.
Så nu skal næste leverance laves - så jeg ved hvad min lørdag aften går med.

Får du scrappet i weekenden?

3 kommentarer:

  1. Skønne julekort du har lavet... de enkle er tit de smukkeste.
    Ha en god søndag

    SvarSlet
  2. Rigtig søde julekort - og jeg er jo også mest til den enkle, simple stil.
    Den med inchies skal jeg da vist have afprøvet.

    Hvorfor skal vi ikke tale om dine tømmermænd ? Det lyder da ellers sjovt....LOL.

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig flotte kort du fik lavet til julekortcroppen. Jeg synes også det var sjovt at være med for det var nogle gode udfordringer.
    vh Renne

    SvarSlet