søndag den 6. november 2011

First Time

Weekenden har bare været skøn og selvom jeg burde ligge i min seng, sidder jeg her for at blogge lidt.
Tak for de søde kommentarer til sidste indlæg - ja, hun er lækker og næste lørdag hedder hun helt officielt Isla. Det har hun dog heddet i laaaang tid.

Her er endnu et layout med trunten. Fra mit allerførste møde med hende. Og ja, hun ser lidt bekymret ud - men det gør de fleste, der møder mig...


Layoutet blev lavet til Scrapfestival og er da vist en kende skævt her.


Jeg gik lidt amok i harmonikablomster. Det var noget papir, jeg ikke helt kunne finde ud af at bruge, men farverne var fine nok. Så blev det løsningen.

På scrapfronten, så starter Heidi Projekt 52 næste år og jeg er med som designer og dynamiske forandringsstøtte (Heidis titel, ikke min ;-) ) Og jeg glæder mig rigtig meget.

Er du med til Projekt 52?
 Hvis ikke, så smut over på Scrapsisters og meld dig til!

7 kommentarer:

  1. Superflot layout og de hamonikablomster ser gooodt ud!

    SvarSlet
  2. Virkelig sødt lo. Og hun er jo bare skøn at se på din lille niece. Smuk pige!!

    SvarSlet
  3. Ja, de harmonika blomster er bare så søde og anvendelige, lille Isla (et sødt navn jeg aldrig har hørt før)har været super skøn fra den første time kan jeg se. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint. Og så flotte farver du har valgt til de flotte harmonikablomster.
    Skøøøøønt billede af dig og den lille.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare sødt!! skønt med harmonika blomsterne i så lækre farver!

    SvarSlet