tirsdag den 22. maj 2012

Min smukke niece

Min lille pige er ved at blive stor! Hun har stadig ikke lært mit navn og kan heller ikke gå, men hun kan drille sin mor. Her et layout med et billede fra en fødselsdagsfest, hvor hun faktisk var lagt til at sove i barnevognen op til flere gange. Hun formåede dog at hold sig vågen i lang tid efter og hun charmede alle med sit smil og dejlige ansigt (måske lige bortset fra moderen, som forudså komplikationer senere) og prøv lige at se den dejlige unge - man kan da ikke stå for hende.

Selve layoutet er lavet til Projekt 52 og er lavet efter en skitse, Splat og cirkel er lavet med et skønt stempel, som jeg lånte af dejlige Heidi





Jeg sidder her og sveder i stilhed! Sommeren har da virkelig ramt os?
Og vejrudsigten for Rom lover regn....

F*** det - jeg skal til Rom og jeg glæder mig.

God sommer til jer!

5 kommentarer:

  1. Det er (stadigvæk) et super lækkert LO. Nogen skønne billeder, fedt træpapir og nuser chipboard! God tur til Rom, jeg er sygt misundelig... (men det siger man jo ikke)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et lækker LO .. og JO !! .. det er er en dejlig trold der er på billedet - og man skal jo ikke sove sin fødselsdag væk .. !!... vel .)

    SvarSlet
  3. Skønt layout og søde fotos. Lækkert woodgrain papir! God tur til Rom! Der er rigelig varmt i DK til mig lige nu...

    SvarSlet
  4. Skønt lo og ikke mindst foto - JOOO hun er ski da skøn ;)

    Ahh hvor bliver det godt med en ferie i Rom - rigtig god tur, glæder mig til at høre og se om den ;))

    SvarSlet
  5. Hvor er hun skøøøøøøøøøn - flot LO:)

    SvarSlet