mandag den 7. maj 2012

Sleepy heads

Som jeg skrev i går, så har jeg også lært en masse nyt! På Nybegynderkurset har vi lavet en gennemgang af forskellige stilarter, så jeg sad en hel dag med et vintage layout.

Det var smaddersjovt og vildt udfordrende, omend det aldrig bliver min fortrukne stil. Men jeg lærte en del ting. På dette layout har jeg distresset næsten lige så meget som på mit vintagelayout. Ellers tror jeg at det er meget lig min sædvanlige stil.


Jeg har distresset kanterne og givet dem lidt maling.


Lidt klips og dims...


Udover distressing og maling er der også blevet embosset


Og her er der embosset og lagt et lagt maling oven på.


Lad mig bare afsløre: det tog lang tid! Men det var det hele værd...

Håber at I alle får en super dejlig uge!


12 kommentarer:

  1. Virkelig fedt lo.! Især din bort er ret fed, med kortet og de andre mønsterpapirer sammen, - sej detalje ;)

    SvarSlet
  2. wawww, hvor er den rålækker.

    SvarSlet
  3. Super super lækkert layout!

    SvarSlet
  4. Sikken en masse fede detaljer du har fået lært at bruge godt..
    Super fedt Lo ..!!

    SvarSlet
  5. Det har du da klaret rigtig flot.
    Dejlige detaljer du har med. Den lille snor der bugter sig er vel nok en fin ide.
    Skønt billede af dig og gravbassen.

    SvarSlet
  6. Superlayout i fine farver....

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det smukt det LO! Top lækre farver.

    SvarSlet
  8. Kanon godt billede og fedt LO, som har en masse fede detaljer!! Det kan du godt være tilfreds med!!

    SvarSlet
  9. What a fabulous layout. I have enjoyed looking at your blog and all the wonderful scrapbook layouts you have created. I too have signed up to take that Washi Tape class as Studio Calico.

    SvarSlet