søndag den 17. juni 2012

Fontana di Trevi

I have had my photos developed and am ready to scrap Rome.
This time I haven't used as much washi as the last couple of times, but I have used some.

Nu er billederne fra Rom fremkaldt og jeg skal scrappe ferie og rejse til den store guldmedalje.
Jeg har ikke brugt så meget washi tape denne gang, men det blev til lidt af det nye.

I have, however, pulled out the sewing machine and used different places on the page.

Derimod har jeg fundet min symaskine frem og har syet forskellige steder på siden.






The Silhouette has been used to make the circle background - they are gorgeous.

Jeg har også slæbt Silhouetten frem og har fået lavet disse cirkler bag billede og papir. Jeg elsker dem!


Sneak peak:
This monhts project has been finished but can't be revealed until next weekend - it is a present for my aunt who turns 60.

Månedens projekt er klar! Men bliver først offentliggjort næste weekend, da det er en gave til min moster, som fylder 60 år.


Early this morning we went to the beach with the dog. It is great fun and she is exhausted the rest of the day. Then I have time for scrap!
Todays a sports day: Le Mans and tonight, soccer.

Vi var tidligt oppe i morges for at tage en tur på stranden. Helt tidligt om morgenen er der ikke så mange mennesker, så der er rig mulighed for, at gravbassen kan løbe rundt som den tosse hun er. Nu ligger hun så flad hele dagen og vi andre får ro til scrap, Le Mans, afslapning og i aften: fodbold.

Skal I se fodbold i aften?

Have a nice Sunday!
Hav en skøn søndag!

8 kommentarer:

  1. dejlige detaljer. uha tror jeg scrappe lidt idag mens manden sidder foran tossekassen

    SvarSlet
  2. Skønt og enkelt layout! Kan godt forstå du er vild de cirkler, det er jeg også... Og hvis jeg havde haft en sille (ønske, ønske) så havde jeg lavet dem med det samme :D
    Jeps, - fodbold kan godt regne med mig i aften :)

    SvarSlet
  3. God ide med cirklerne! Er simpelthen nød til at have sådan en maskine ;-)
    Flot LO :)

    SvarSlet
  4. Flot layout. Det er lækkert med sille cirklerne og at Washien går igen. Selvom det er lidt ; )
    Ja, lidt bold skal jeg da se i aften. Men jeg er ellers ikke den store fodboldfan.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare fedt ud :)

    SvarSlet
  6. Jep, fodbold set øv! Og feeeeedt layout. Ih altså jeg må snart til Rom. Fedt skåret ud på sille, jeg er så forelsket i min :)

    SvarSlet