lørdag den 9. juni 2012

More washi workshop

Another washi project from the workshop! This time I have used my Silhouette for the title and put washi tape behind the paper. I have to try this again.

Endnu et tape-projekt. Denne gang har jeg skåret titlen ud på min Sille og derefter sat tape bag.
Det endte ikke helt som jeg ville, så jeg prøver det igen - for det fungerer superskønt!


I have used washi as photo matte and put a bit of washi on the photo with a bit of bling.

Jeg har brugt tapen som fotomatte og et par små stykker på selve billedet med lidt bling.



In the corner more washi and the butterfly is plain paper decorated with washi and then punched.

I hjørnet er der lidt mere tape og sommerfuglen er almindeligt printerpapir med washi og som derefter er blevet punchet.


On this beautiful saturday, I am waiting for my better half to return from the post office with my latest shipment of washi... And I really hate waiting!
Later we are visiting  my parents and my uncle and since there is soccer on tonight we are watching that!

På denne skønne lørdag, sidder jeg lige nu og venter på at T kommer tilbage fra posthuset med min seneste bestilling af tape! Jeg hader ventetid!
Og senere står det på familietamtam hos mine forældre, hvor min onkel er på besøg lige nu. Da der jo er et eller andet fodboldarrangement i disse dage, skal vi have fodboldmad og se fodbold.

What are you doing this weekend?
Hvad skal du i weekenden?

7 kommentarer:

  1. Ejj det fedt lavet..
    super sødt :)

    SvarSlet
  2. Det er jo så skønt :)
    Officielt studerer jeg, men liiiige omlidt skal jeg ind og lege Cameo ;)

    SvarSlet
  3. Det ser supergodt ud. Det kan godt være at jeg lifter lidt herinfra. Jeg har SÅ meget lækkert washitape. ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Ser total godt ud.
    Sidder lige og leger lidt med bloggens indstillinger, overvejer lidt scrap elller om jeg måske skulle underholde mine unger lidt :-)

    SvarSlet
  5. Hvor har du fået mange fede washi detaljer... Skal helt sikkert lifte, og blive bedre til at bruge mine egne :) (Troede jeg brugte dem meget, men kan godt se det ikke er nok)
    Også er jeg altså også snart nødt til at have sådan en sille fidus! ALLE andre har jo åbenbart ;)

    SvarSlet
  6. Ej, nogle skønne detaljer - det var da utroligt så meget man kan bruge den tape til !! :-D

    SvarSlet
  7. Super lækkert , rigtig skønne detaijler : )

    SvarSlet