mandag den 13. august 2012

Different is good!

This is a layout inspired by talented Janna Werner! I admire the layers that always finds their way to her layouts and although it looks so easy, I seem to struggle. That is why I love this layout; I managed to use 8 layers and happy colours!

Dette layout er kraftigt inspireret af Janna Werner! Jeg beundrer de lag på lag layouts, som hun laver og selvom jeg synes det ser så nemt ud, så kæmper jeg virkelig med det. Derfor er jeg ekstra stolt over dette layout, hvor jeg har lavet hele 8 lag og dejlige glade farver.


Layers...




Monday after summer holidays - tough! 
Need an early night!

Mandag efter sommerferien - det var hårdt!
Skal tidligt i seng!

zzzz... zzzz....zzzz....

8 kommentarer:

  1. Sejt med de mange lag :)

    Uhh ja det aldrig sjovt at starte op efter ferie..

    SvarSlet
  2. Well I would never know toy struggle. This is gorgeous!

    SvarSlet
  3. Det ser bare SÅ total vildt fedt ud!
    Men en forklaring til billedet er nødvendigt ;-)

    SvarSlet
  4. I think this is beautiful - I love the colours and the layers

    SvarSlet
  5. Flot LO. VIldt så mange lag du har kunne få på!! Det kunne jeg bestemt også blive bedre til!! Det giver en rigtiggod effekt!

    SvarSlet
  6. Det har du da klaret til perfektion. Såå flot

    SvarSlet