onsdag den 4. august 2010

Doily 4: Family

Næste doily hedder Family Memories. Den er meget inspireret af Christines med en baggrund af knapper. Derudover er der et sticker fra Sassafras under spellbinders cirklen, en bogside og halvperler. Derudover en journaltag, jeg har købt på nettet og printet ud.

Ellers er det bryllupsprojekter der fylder nu - der er ikke lang tid til skotsk bryllup og derefter bryllup i Skævinge. Så der bliver lave bordplaner, bordkort, bryllupskort, programmer og meget andet.

Superdejligt at så mange deltager i blogcandyen og TAK for alle de søde kommentarer!
Jeg glæder mig til at finde en vinder på søndag!
Trist dog at så få har gravhunde...

Apropos BLOGCANDY så har jeg vundet en blog candy hos søde Heidi! Så nu går jeg og glæder mig rigtig meget - særligt fordi jeg meget sjældent vinder noget! Løb nu også ud og købte en Lottokupon samme dag.

Igen: tak for de søde kommentarer!

3 kommentarer:

  1. Er altså nødt til at korrigere dig, haha: En Bearded Collie ligner altså ikke en collie. Prøv lige at google. Dejlig race.
    Og så det vigtigste: Din doily er flot, passer i serien kan jeg se.

    SvarSlet
  2. Ups - havde ikke nærlæst! Men ja, en bearded collie er en superlækker hund... Kender vist en af slagsen :-)

    SvarSlet
  3. Skøn doily. Er det ikke bare skønt med de knapper under? Det giver en fantastisk effekt.

    SvarSlet