søndag den 1. august 2010

Sommer Blog Candyen

Så fik jeg fundet det hele frem...
Og fik taget et billede...

Der er papir fra Sassafras og MME, October Afternoon journaling, bling, Three Bugs in a Rug rub ons, Sizzix, knapper, brads, chipboards, blonder, bånd og pallietter... Der er også et par af mine egne journalings Alt holdt i glade sommerfarver.

Hvad skal du så gøre:


Hvis du lægger en kommentar til dette eller kommende indlæg om blog candy, er du med!

Hvis du linker til min blog fra din, er du med!

Hvis du bliver fast læser, er du med!

Hvis du har en gravhund er du med! Skal kunne fotodokumenteres ;-)

Et lod pr. handling... Skriv gerne i kommentaren hvor mange lod du er oppe på.

Udtrækningen vil foregå 8. august 2010.

19 kommentarer:

  1. Nå da, det ser godt ud.
    Jeg har jo tidligere lagt link på min blog, jeg er fast læser fra tidligere - og har tidligere haft 3 Bearded Collier, men ingen gravhund. Giver det noget ?
    Ellers må jeg "nøjes med" de 3 lodder.

    SvarSlet
  2. Ha ha! Nej KUN gravhunde - selvom collier også er skønne!

    SvarSlet
  3. Wow, en lækker blog candy. Jeg har hverken blog eller gravhund, men ville gerne have begge dele ;o) KH 10na

    SvarSlet
  4. Jeg er fast læser og her har du en kommentar :-P
    Den ser godt nok fin ud, din candy *savler i tastaturet*

    SvarSlet
  5. LÆKKER blogcandy den ville da være skøn at vinde. Jeg er nu blevet følger af din blog og glæder mig til at se hvad du laver i fremtiden. Din candy kommer på min sidebar. Men det går nok ikke at tage et billede af naboens gravhund :)og min egen er en bordercollie så der er ingen point. Så det kunne vist blive til 3 point
    vh Renne

    SvarSlet
  6. Så har jeg lagt et link til din blog fra min og er blevet fast læser. Det giver vist 3 lodder til din superlækre blogcandy.

    SvarSlet
  7. Dejlig blogcandy : ) den må da meget gerne havne hjemme hos mig, jeg er fast læser og har kommenteret her fniss..
    Desværre kan min Lap ikke passe et gravhundekostume, han er alt for stor tihi... så 3 lodder bliver det til : )

    SvarSlet
  8. hej
    sikken dejlig blogcandy du har gang i ..... :-)
    jeg har gjort mig til fast læser og skriver en kommentar her så det må give 2 lodder.

    har ingen hund og linke har jeg stadig ikke rigtigt lært

    SvarSlet
  9. Den er bare super lækker den blogcandy - krysede fingre ;D jeg er stadig med på de 3 lodder

    SvarSlet
  10. Lækker candy, den vil jeg da godt give en chance.
    Fast læser, kommentar og link fra min blog, det må vist give 3 lodder.

    SvarSlet
  11. Lækker blogCandy du gar fået lavet... Krydser fingre... :) Er blevet fast læser, linket dig, og skrevet en lille kommentar. Er vist med på de 3 lodder :)

    SvarSlet
  12. Super dejlig blogcandy.
    Jeg er nu fast læser, har lavet et link fra min blog, skriver en kommentar og jeg har den dejligste gravhund - kan ses her: http://vinnisscrap.blogspot.com/2010/03/vad-og-magelig.html.
    Det vil sige 4 dejlige lodder

    SvarSlet
  13. Lækker candy du har lavet, jeg suser da hjem på bloggen og linker hertil, har meldt mig som fast læser ... er i fuld gang med at lægge en kommentar... har en hund der graver... men det tæller vel ikk når det er en Kleiner münsterländer? ;) - så det ka vist bare blive 3 lodder :) ... (jeg har oss en candy lige nu - du er selvfølgelig velkommen til at deltage.

    SvarSlet
  14. Jeg blir gjerne med på candyen din med 1 lodd :-)

    SvarSlet
  15. UHH lækker blogcandy - jeg må da klart være med!!
    Det er da en lækker een du har fået skrabet sammen - jeg har meldt mig som følger af din blog

    SvarSlet
  16. Superflott candy!!
    Tar 3 lodd - skriver her, link og bilde i bloggen min, og har lagt meg til som følger ;)

    SvarSlet
  17. Så fandt jeg vej til din blog. Jeg ligger en kommentar, er blevet fast læser og har linket fra min blog til dig. Så 3 lodder :o)

    SvarSlet
  18. det må vist være i sidste øjeblik jeg er med, men nu har jeg takket være dig, jo lige fået øjnene op for hvordan man linker ;-) tak for det. jeg er desuden begyndt at følge din blog og med dette indlæg, må jeg være oppe på 3 lodder.

    pøj pøj til alle med at vinde denne sommerlige blogcandy

    SvarSlet
  19. selvom det er for sent, så legger jeg inn en link til bloggen din. Du lager utrolig mye lekkert :)

    SvarSlet