fredag den 18. februar 2011

Familiescrap

Min søster er hjemme fra London og vi var i byen mandag for at shoppe. Det var dog stjernekoldt og derfor blev det til mere cafehygge end shopping, men min pengepung klagede ikke. Vi var blandt andet på Teater Bodegaen, hvor jeg spiste så meget stegt flæsk med persillesovs, at jeg havde det lidt småskidt...

Søsteren tager hjem på mandag og i weekenden skal vi alle hygge hjemme hos mine forældre. Så jeg spurgte om de ville prøve lidt scrap! Og de sagde ja - bare det ikke var for kompliceret...
Så jeg har samlet tre ens kits til et lille bitte minialbum og så må vi se hvad det bliver til...


Jeg er lidt spændt på hvad de siger til det... Jeg har samlet papir fra en gammel MME serie, men så tænkte jeg at vi ikke skulle tænke på om det passede sammen og jeg er ikke ked af at det ryger ud, hvis det ikke lykkes.
Har du introduceret andre for scrap?

9 kommentarer:

  1. Ser da dejligt ud :) Hyg jer rigtig meget.
    Jeps har introduceret en del for scrap, og jeg skal være sammen med to protogés i aften :D Vi tester lige scrapsti igen.

    SvarSlet
  2. Det ser da spændende ud. Hvor er du betænksom og pakke/tilpasse det hele, sådan de "kun" skal sætte det sammen. Jeg tror det bliver mega flot og de bliver hooked. Glæder mig til at se mere. God weekend til dig og familien. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Uhmmm stegt flæst total lækkert og har det på samme måde som dig når det bliver serveret ;)

    Fedt i skal til at scrappe - her fik jeg i sin tid min veninde med på den og vi scrapper faktisk 1 gang om ugen sammen nu - dejligt at dele denne skønne hobby med andre

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Joooh det kan jeg vist ikke komme udenom. Min kusine må være hende der er hårdest ramt. :) Men veninden fra mødregruppen med tøsen var lidt halv-ramt i forvejen, så hun var nem at overtale. :)

    SvarSlet
  5. Dejligt, jeg håber i kommer til at hygge jer. Husk at fortælle dem at det kan være en dyr hobby GRIN

    SvarSlet
  6. Hej Didde søster,

    Sikke en hyggelig aften med scrap og ølpølser.

    Knus Mor og Søster + 1

    SvarSlet
  7. Altså den med flæsk og persillesovs ad libitum - den kender jeg godt. Puha......men lækkert.
    Og sikke da en god ide med familiescrap. Det glæder jeg mig til referatet af.
    Jeg spurgte min søster gennem et par år om hun var med på scrap. Det var hun IKKE. Så gav jeg hende et fuld startsæt og en masse brugsanvisninger i fødselsdagsgave. Og så har hun scrappet siden, og er vild med det. Ha - Jeg vidste jeg var den klogeste....jeg er nemlig storesøsteren.
    Jeg har også en bekendt så småt igang.....så jeg arbejder på udbredelsen af denne hobby.
    God weekend med familien.

    SvarSlet
  8. Det ser bare rigtig spændene ud, med de kits ; ) håber at de bliver vilde med det : )
    En veninde er da blevet overbevist : ) men laver kun ferie albums. Det er vildt hyggeligt når man kan sidde og scrappe sammen : )
    God fornøjelse og weekend

    SvarSlet
  9. Jeg lavede et minialbumkursus for min datter og mor, vi havde det vildt hyggeligt. Og så har jeg via mit arb (fritidsklub) fået en del børn igang. Der er flere af dem der har købt album og laver layouts.

    SvarSlet