mandag den 8. august 2011

10 Things I love about... August

Det er noget tid siden jeg har lavet en top 10 over dejlige ting i mit liv, men august er bare skøn! Så nu får I en liste uden for mange ord, men bare med billeder over et par skønne dage!
 
#1: At få blomster ...


#2: At finde lækre ting i genbrugsforretning til scrap-brug...
 

#3: At give gaver efter 8 års samliv...


#4: At lave brocher i filt...
 

#5: At pakke sit skrivebord sammen for at starte i en ny afdeling...
 

#6: At starte i en afdeling, hvor dette er det sidste man ser inden man går ind ad døren...


#7: At være et sted, hvor man ikke har vinduer og derfor maler sin egen udsigt...


#8: At der er jul året rundt...
 

#9: At spise ude...


#10: At se jordens dejligste pige smile...
 

Det er det der gør at august bare er til at elske....

Hav en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Sikke dog en fantastisk liste og især det sidste billede kan man da kun elske. Kram til dig og tak for en skøn start på en endnu en dejlig august dag.

    SvarSlet
  2. Sikke da en positiv tilgang til hverdagen. Og tak fordi du minder mig om, at jeg skal huske at tænke på, hvad de positive ting er. For de er der jo. Nogen gange skal jeg bare lige lede lidt længere og tænke mig om først.....

    Fortsat dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  3. Tror da, at det at blive Moster får en til at tænke og se mere positivt på tingene.
    Hvor er hun altså køn i farver også, den lille Isla.
    Tak for øjenåbneren. Tror jeg vil gøre mig umage for at finde ti ting der gør livet skønnere for mig i morgen, hvor jeg starter efter 6 ugers ferie:)
    Karin

    SvarSlet