tirsdag den 16. august 2011

Prinsessepigen!

Så blev LOet færdigt. Det har faktisk ligget lidt tid, men jeg finder bare ikke rigtig tid til at blogge.



Jeg har været lettere arrig over ikke at kunne købe hvid Mr Huey hos Studio Calico sammen med min månedspakke. Sidste hygge-scrap med Heidi og Henriette kom vi til at snakke om hvorvidt man kunne bruge slettelak - så det har jeg prøvet. Og det fungerer! Det var dog svært at finde - men man kan købe slettebånd og penne til formålet, men det var jo ikke helt det jeg ville.


Den stolte mor og den dejlige tøs bor jo desværre langt væk og der er langt tid til, at jeg kommer til at se hende live. Så vi skyper! Det er dog ikke nemt at chatte med et spædbarn... Hun spiser, skriger eller sover, når jeg forsøger at indgå i spændende diskussioner om livet.


Her fangede jeg dog et billede af hende og hun smiler til mig!

Det minder mig om at den trætte moster har glemt at sætte en deadline på blog candyen! Og I må vente til jeg har set lillepigen live - så d. 8. september 2011 kl. 12.00 er der deadline...

Har du meldt dig til blog candyen?

9 kommentarer:

  1. Ja, vi har jo set en bid af lo'et før, men det blev rigtig smukt. Og selvfølgelig med engelsk tekst ! Sødt papir også.
    Og så er det da ikke godt med den upassende opførsel, når moster vil snakke om livets store spørgsmål - men mon ikke det går over efterhånden ?
    Men hvor er hun altså yndig. Det bliver spændende at se hende IRL.
    Tak for datoen om candyen. Jeg tænkte, at du var så træt og konfus, da du lavede den, så du opdagede det jo nok...hihi.
    Hav en dejlig dag.....

    SvarSlet
  2. Skønt lo og rigtig prinsesse med de skønne farver :)
    Nej kan nok høre det ikk er nemt med den lille prinsesse ;)))) Hun var vigtigere ting frem for moster pt. men heldigvis er jeg sikker på det kommer ;)

    SvarSlet
  3. Lækkert LO,Skønne farver til en skøn prinsesse.

    SvarSlet
  4. Dejligt LO med en dejlig lille prinsess.

    SvarSlet
  5. Det er et super skønt lo i dejlige farver...ser flot ud med knapperne. Og et herligt billede.
    God tirsdag!!!

    SvarSlet
  6. Lækkert LO .. og sikken smuk lille prinsesse :)
    Fortsat god dag :)

    SvarSlet
  7. Smukt og enkelt LO - ikke for meget der forvirrer, så her får man virkelig focus på fotoet - perfekt.Søde farver.
    Kan godt forstå, at Moster glæder sig til at se, mærke, dufte og nusse med lille Isla IRL.
    Vi glæder os til den 8. september:)
    Karin

    SvarSlet
  8. Sikke et dejligt tøzet layout og et cute billed!

    SvarSlet
  9. Skønt lo - dejlig girly:-)
    Og sikke nogle skønne øjenbryn hun har.

    SvarSlet