torsdag den 18. august 2011

Gamle billeder...

Jeg tror at dette LO blev lavet til en scrapaften hos Scrapsisters, men bliver lige nu i tvivl....

Jeg fandt dette "gamle" billede af mig fra en tur til Rom i 2007. Det var en vidunderlig tur og en fantastisk by - jeg tog rigtig rigtig rigtig mange billeder, men har vist ikke scrappet nogle af dem før.


Billedet er af mig med rødt hår taget på Peterspladsen.


Faktisk er planen at skulle til Rom igen næste år... Måske var det derfor billedet kom frem?

Er der nogle feriesteder du besøger flere gange?

3 kommentarer:

  1. Skønt og "luftigt" LO.
    Det eneste feriested vi besøger jævnligt er Djurs Sommerland og det gælder vist ikke rigtig GRIN

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig flot layout.
    Vi elsker Grækenland og vender ofte tilbage.
    Vi var i Rom sidste år og jeg skal helt sikkert også tilbage dertil!
    God weekend.

    SvarSlet