fredag den 2. december 2011

2. december - pakkeleg

Jamen, I skal altså ikke have ondt af mig! Jeg er rigtig glad for mit arbejdsliv lige nu. Det er naturligvis lidt trist at sidde på hotel alene, men jeg udnytter tiden fornuftigt. Jeg savner dem herhjemme, men har en dejlig lang weekend med dem og ved, at der er en ende på det hele.

I udbad jer billeder af min dejlige pakke - det bliver i collageform:

Dims og dutter, alfabeter i træ og klisterudgaver og Thickers, masser af papir og stickers og fabrip. Sidst men ikke mindst: to Smash bøger!

Udover den lækre sending fra Studio Calico, sendte Anjas Hobby denne lækre punch:


Det var gevinst fra cybercrop.

Mens jeg arbejder på Sjælland, har jeg "fri" om fredagen. Det vil sige, at jeg arbejder på lavt blus her hjemme. Det er en lidt sær dag: jeg får ikke lavet noget vigtigt, men går og forsøger at finde mig helt til rette. Og så nusser jeg meget med en opmærksomhedskrævende gravbasse, som savner mig, når jeg ikke er her.

Så nu er det weekend...
Der skal købes julegaver, laves 50 invitationer og 50 takkekort. Så mon ikke jeg får tiden til at gå?

Hvad skal I lave?

9 kommentarer:

  1. nøøøøøøj en lækker pakke! :)
    Glæder mig til at følge med hver dag i december igen - det er så hyggeligt :)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke nemt at arbejde væk hjemmefra, men som du skriver, får det jo ende igen. Lækre sager du der har fået - der er da noget at gå i gang med.

    SvarSlet
  3. Det var da godtnok en lækker pakke du der har fået!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Mums en lækker pakke. Der er da lige til et pa timers hygge. Flot gave fra Anja.
    Du må have en god fredag aften.

    SvarSlet
  5. Lækre ting. Det blir godt at få tid til st lege med det. Og at være sammen med familien.

    SvarSlet
  6. Masser af scrap og julehygge.
    Total vildt lækker pakke :) Jeg må låne punchen - ik'?
    Kys og kram

    SvarSlet
  7. Sikke lækkerier du har fået, synd du ikke har så meget tid. Skal man egentlig ikke bruge tid på at "omstille" sig, når man er væk det meste af ugen ?
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  8. Uha for en lækker pakke. Skønt.
    Og stakkels din gravbasse - selvfølgelig savner den dig.
    Så go hjemme-weekend til dig.

    SvarSlet
  9. Lækker lækker pakke : ) fed punch du vandt : )
    Åh ja klart din gravbasse savner dig, godt at du er hjemme i weekenderne ; )
    God 2 advent

    SvarSlet