onsdag den 22. september 2010

I believe in love..

Det er lidt tid siden jeg har vist noget fra Klub2010 dagbogen og det skyldes at jeg ikke har været så flittig som  jeg burde. Denne måned er der en udfordring og jeg tænkte at det jo var en oplagt mulighed for at komme igang. Jeg har ikke lavet en side for august, og da jeg så udfordringen var sagen klar. Vi skulle med udgangspunkt i Savage Garden lave en affirmation. "Affirmationer er positive bekræftelser. Små sætninger, der indeholde nogle sandheder, som man tror på, eller gerne vil tro på. Det er noget godt, nogle små gode og livsbekræftende sætninger."

Måske er min hjerne helt fordrejet af bryllupsmåneden, men det eneste jeg kunne komme i tanke om var: I believe in love...
Nu har jeg ikke lært begrænsningens kunst, så det blev til et lille minialbum i albummet. Men så dækker det også både august og september.
En grøn forside med røde striber og grønne Thickers.



Nærbillede af forsiden. Jeg har noget punchinella, som jeg ikke kan finde ud af at bruge, så jeg benyttede det til at lave mønsteret bag titlen med rød maling.


På badsiden har jeg lavet disse to lommer, hvor der er tags i. Alle billeder er printet i sepia og på bagsiden af taggen står der lidt om min tro på kærlighed og hvor og hvornår billederne er taget. Den næste side er lavet på et stykke karton fra Prima Blomster. Jeg synes bare den er så fin.


På bagsiden er der tre billeder af mig skåret ud i cirkler. Der er også grønne og en rød cirkel - så det binder det hele sammen. Her har jeg skrevet: I believe in the power of loving me og I believe in me. Her skal jeg have printet listen fra et tidligere indlæg her med de 10 ting jeg elsker ved mig selv.


Hav en god dag og nyd det dejlige efterårsvejr!

3 kommentarer:

  1. Det er bare blevet rigtig godt og super flot!

    SvarSlet
  2. Rigtig lækker er det blevet : )

    SvarSlet
  3. Lækkert album og kan det siges bedre end I believe in love :o)

    SvarSlet