søndag den 26. september 2010

Splatterweekend!

Nå, så blev det weekend! Og hvad er bedre end at scrappe??
Dagen i dag har inviteret til indendørshygge og morgenen startede, da også med hyggelig morgenmad med lækker kaffe og æg. Det gav mig også mulighed for at vise et gammelt projekt: disse filtede æggevarmere.


I går aftes blev der lagt to LOs på Scrapsisters forum som man kunne lifte og så var der ellers fællesscrap! Jeg lavede et i går aftes og et mere i dag. Der var lagt op til splatter...

Jeg har lavet dette efter "opskrift" fra Angely med glimmer mist "Graphite".


Selve LO'et blev lavet med MME, Sassafras' Anthem og Indie Girl. Der er forskellige Thickers, en korkstjerne, chipboardstjerner og en hjemmelavet harmonikablomst oven på en plisséstrimmel. Alt er blevet sværtet med distress ink.


Der følger lidt detaljebilleder...

Billederne af gravbassen er taget på en strandtur sidste år. Jeg elsker den måde hendes ører stritter op i vejret, når hun hopper.



Så fik jeg jo i fødselsdagsgave penge til en scrap-trolley!
Efter timers utålmodig venten kom postmanden endelig med den! Den er SÅ stor... og så dejlig!


Jeg har ikke så mange Thickers, men er begyndt at fatte, at de er ok! Så da Mizz Kitty havde nogle til salg (lettere brugte) sprang jeg til.
Her er høsten:


Så nu skal jeg godt nok Thicke for vildt.

Tak for alle de dejlige kommentarer - de varmer her i efterårskulden!

7 kommentarer:

  1. Hvor er dette layout også blevet fedt! Og hvor er din trolley bare lækker! Min er desværre igang med at falde fra hinanden, så den triller ingen steder, men er stationær ved siden af min kontorstol :) Og tak for købet, og god fornøjelse med at Thicke ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det Lo bare vildt flot : ) Tillykke med trolleyen ser stor og lækker ud, nu har du masser af plads til alle dine thickers fnissss....

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye kuffert (til tickers.) Hvor er den fin. Den bliver du rigtig glad for. Og så alle de rum og lommer. Luxus.
    For ½ år siden havde jeg samtlige mine scrapting i sådan en. Haha - det var dengang !
    Jeg synes, du er sluppet rigtig fint fra dit splatter-lo. Det giver altså en god virkning. Og spøje ører på din hund. Sjov tekst.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din scrap trolley. Den skal du nok blive glad for. Og den ser ud til at have masser af plads. Og et rigtig lækkert lo, jeg kan godt lide effekten af at splatte :o) god søndag til dig.

    SvarSlet
  5. det er så lækkert det LO, splatsne(kan man sige det?) giver noget liv i LOet der passer til billederne :)

    Flot flot flot trolley - sådan en fancy en burde man da have!

    De er altså mega søde de æggevarmere :)

    SvarSlet
  6. Lækkert LO og virkleig søde æggevarmere LOL
    Den taske skal du nok snart få fyldt op, mon ikke SMIL

    SvarSlet
  7. Så flot dit LO er blevet, selv om du har spildt en masse blæk :-))

    SvarSlet