fredag den 29. juli 2011

Enjoy!

Jeg har tidligere deltaget i et onlinekursus hos Marolle - det samme kursus bliver nu udbudt hos Creative Publishing. Det kan anbefales på det varmeste! Kurset hedder " Enjoy Everyday Life" og jeg købte et kit til. Det opfordrer til at glædes over ens hverdag og scrappe det.
Her er min forside


Det bedste ved min hverdag er at jeg vågner ved siden af min kæreste (og min gravhund) og det er også der min dag starter...


Her er et lille udsnit af to andre sider:



Så er det weekend og jeg skal snart på online kursus igen! Ihhh hvor jeg glæder mig!

Og hvis du sidder og tænker: hvad med den der søster og hendes fødsel: nej, der er ikke sket noget! Og Annette: nej, vi ved at der endnu ikke er en baby der er blevet derinde og der beroliger min søster en smule. Men hun er da begyndt at overveje om hendes bliver det første!

God weekend!

4 kommentarer:

  1. Flot album!
    En rigtig god Ide at lave et Every day life-mini album :)

    SvarSlet
  2. Det er jo fantastisk lækkert :)
    Hav en dejlig weekend.
    Klem fra mig til dig.

    SvarSlet
  3. Lækkert lækkert album

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækkert..
    Rigtig god ide at lave et glædes album :)

    SvarSlet