søndag den 31. juli 2011

Small faces...

Jeg leger med små billeder i øjeblikket - eller rettere sagt forskellige formater af billeder. Det startede egentlig med, at jeg ville lave små billeder til min junque journal - som dette:


Men jeg har også brugt dem til LOs...


Billederne er fra vores Londontur, hvor vi lørdag aften var til Picnic Concert hos Kenwood House. Musikken var ikke lige mig, men stemningen var god, omgivelserne skønne, selskabet fantastisk og picnickurven ustyrlig god (blandt andet chocolate cheese cake!!!)

En lille cluster af hjemmelavede blomster og lækre knapper.


De bittesmå billeder...


Som det måske kan anes, så er solbrillerne fremme, da solen skinnede og vejret generelt var fantastisk.

Og journaling - jeg har tegnet linier og indrammet det med en sort kuglepen. 



Ellers har weekenden stået på afslapning, scrap og grillfest! Jeg har ikke nydt varmen - ofte når vejret er godt er der nemlig også pollen, så jeg har været inde hele dagen og har bandet over nysseanfald, irriterede øjne og træls hals...

Bedst af alt Sommerskitsekurset er startet hos Creative Publishing - superlækker inspiration, fede detaljer og lækre skitser!
Er du på kursus?

8 kommentarer:

  1. Fedt LO med de små billeder! :)..jeg har også brugt den lille størrelse på et enkelt LO, og det ikke sidste gang :)

    SvarSlet
  2. Et super lækkert LO... så fint med de små billeder og så kan jeg godt li den enkle opsætning. Lækker blomster cluster. Jeg deltager også på kurset... så må vi se hvad jeg får lavet :-)
    Ha en fortsat god aften!!!

    SvarSlet
  3. Hold da helt grillfest det er for fedt! Jeg arbejder også i små billeder for tiden og jeg elsker det :)

    SvarSlet
  4. Lækkert layout!
    Jeg bruger også mere og mere små fotos.
    Ja, jeg deltager også på skitsekurset. Jeg glæder mig til, at jeg får tid til at prøve dem ; )
    Vi "ses" derinde ; )

    SvarSlet
  5. Det var dog en sjov ide med de små billeder. Det må give nogle muligheder. Flot iopsætning.
    Skøn cluster af dine blomster.

    Jeg er også inde - men det er for at undgå at ligne en skoldet gris. Jeg HADER varmen - jeg får det dårligt i solen. Lynhurtigt.

    Og nej. Ingen kursus lige nu. Sparer på kræfterne, som ikke er overmåde store. Så ÆV med det.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et smukt Lo med de mindste mikrobilleder.. rigtig fed ide...

    SvarSlet
  7. skønne små billeder og fede hjemmelavede blomster - ser godt ud. er også på kursus og må sige at det er fedt at blive inspireret

    SvarSlet
  8. Ja, jeg er også på kursus.
    Lækkert LO - jeg er vild med de små billeder. Vil også gerne selv have nogle af dem men hvor kan jeg få dem fremkaldt i den størrelse? Min printer driller hver gang jeg vil printe små billeder, så det har jeg opgivet!

    Lækre farver og fedt med journalingen, du kan jo godt SMIL

    SvarSlet