mandag den 3. september 2012

The B**** is back

Life is working against me these days!
I have been ill, the dog has been ill, (and still is...) work is crazy with collegues leaving and new projects. This last week my neighbours have been partying and disrupting my sleep (and everybody elses) and yesterday I went on a tour of the building telling them off and a few others - unfortunately that is my job. Today I had to deal with the repercussions of this as well.
 I do get a little bit of scrapbooking done but not nearly what I would like to - despite it might be good for me!

Livet arbejder lidt i mod mig disse dage!
Jeg har været syg, gravbassen har været syg (og er det stadig...) arbejdet er tosset med kollegaer
 der stopper og siger op og en nye projekter. I sidste uge festede mine naboer et par dage i træk og ødelagde min søvn (og de andres) så i går tog jeg lidt rundtur i bygningen og skældte ud - som bestyrelsesformand er det desværre min opgave. I dag har jeg så måtte håndtere de efterdønninger der har været.
Jeg får scrappet lidt, men ikke så meget som jeg gerne ville også selvom det sikkert ville være godt for mig!

I did feel like a bitch yesterday! And today I had to sit still for hours trying to learn coaching, empowerment and compassion...

I går følte jeg mig som lidt en sur kælling! Og i dag skulle jeg sidde stille i flere timer for at lære coaching, empowerment og omsorg....

A card I made a while back...
Her et kort jeg lavede for noget tid siden - hånd-farvelagt og alt det der...

Thank you for listening - I promise I will be back with creative endeavours soon.

Tak fordi du lige lyttede - jeg lover at jeg snart er tilbage med lidt mere kreative sysler.

2 kommentarer:

  1. Når du nu som jeg altid er en positiv pige, så skal du også have lov til indimellem at ha dårlige dage. Det er helt okey. Hvis du i går var en sur kælling er du så normalt en sød kælling? nej vel... Sødt kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. This gave me a smile today :)

    SvarSlet