onsdag den 16. marts 2011

Bingo!

I får lige et skævt billede.... Jeg er nemlig helt rundt på gulvet!

Kortet er et udkast til invitation, som jeg skal lave til min søsters svigermor - hun er lidt lyserød! Og det skulle kortet også være!

Papiret er blandt andet fra Riddersholm og er lavet til Convention.

Jeg er rundt på gulvet, fordi jeg vandt i bingo på ScrapSisters... Jeg har vundet et gavekort til en valgfri scrapforretning! Det kan jeg bruge...

Min kæreste var lidt skuffet over, at jeg ikke vandt en and i bingo, men det bliver aldrig mit problem!

Hav en skøn dag! Det har jeg - fået!

6 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten, det var da en lækker præmie. Den eneste fordel jeg kan se ved en and, er at den smager bedre ;o) Kh 10na

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lækre præmie. Heldige rad. Hvem kunne ikke lige bruge den præmie. Men god fornøjelse med shoppingen.
    FLOT, FLOT indbydelse.

    Hav en dejlig dag - også i dag.

    SvarSlet
  3. Hvor det en flot indbydelse og et stort tillykke med gevinsten

    God torsdag til dig

    SvarSlet
  4. Hvor fedt at vinde : ) stort tillykke med den lækre gevinst.

    Flot indbydelse, lyserød er da altid flor *GG*

    SvarSlet
  5. Ja ja da, så tillykke herfra også ;-)
    Hvilken butik mon du vælger at shoppe i?

    SvarSlet
  6. Tillykke! Det er ikke dårligt at vinde scrap ting ; )

    SvarSlet