torsdag den 10. marts 2011

Hot stuff...

Som sagt så har der været arbejde de sidste par dage. Og I gå rstod den blandt andet Jens Arentzen, som gjorde enormt indtryk på mig! Han snakkede nonstop i 2 timer og jeg kan ikke huske et ord af hvad han sagde, men wauw hvor har han sat tanker i gang! Det er så skønt at mennesker kan gøre det.

Ovenpå det voldsomt inspirerende foredrag, der involverede glæde, sorg og eftertænksomhed, så var det tid til sang og dans. Arrangementet var bygget op om X-Factor/ Allstars.Min gruppe kom på en værdig anden plads - selv om det var tydeligt for alle at vi var en førsteplads værdig.... Vi sang og dansede til  Hot stuff af Donna Summer og rystede alt hvad rystes kunne....

I morgen skal jeg til køretime fra morgenstunden. Og hvad der startede så godt: er ikke ENDT skidt, men jeg bliver dårligere og dårligere! Så jeg er bagud... Koblingen som var min ven er nu min værste fjende!

Udover det skal jeg til Convention! Og jeg har pakket Annette (og hr. Annettes?) blogcandys. Og hvad er det lige mere jeg skal have med??? Ja ja - rene underbukser, siger min rejsepartner! Men derudover????

3 kommentarer:

  1. Du skal da have penge med og/eller dankort ;o) Jeg tror det er helt naturligt at du halvejs i kørekortforløbet får lidt "præstationsangst" fordi du føler at du bare skal være dus med det hele nu og det gik jo også så godt sidste gang. Hvis du forstår hvad jeg mener ;o) Må jeg spørge hvad du laver siden du oplever kbh og fede tankevækkende foredrag. Vi ses lørdag. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Jeg blev også dårligere midt i mine køretimer da jeg tog mit for godt 3 år siden, så fat mod og tag det stille roligt. Du skal nok nå at få kortet :o)

    SvarSlet
  3. Du lyder da bare som om du er nået dertil, hvor vi alle har prøvet at være med køretimerne. Det er ret depri, mens det står på....men pludselig kører det igen...(hovsa - det var ufrivilligt at jeg skrev det)
    Du lyder altså til at have et spændende job. Tænk at få sådan en oplevelse - i arbejdstiden. Heldige dig !

    Hr Annette er helt pinligt berørt over at have vundet...hihi. Jeg vil til at kalde ham Hr Annette. Nu er jeg i årevis blevet omtalt som Fru Erik A. - i skrift og tale - til stor morskab for samme herre. Og irritation for mig. NU vender bøtten. HA.

    Husk vand, (man bliver frygtelig tørstig af at snakke så meget....) penge og tom plads i kufferten til nyindkøbte varer, navneskilt og måske lidt at scrappe med...hvis du får tid.

    På gensyn på lørdag.

    SvarSlet