søndag den 10. april 2011

Frøken ifversens fornemmelse for forår

I anledning af forårets komme har jeg tilbragt det meste af weekenden inde. Bortset fra en time i går i haven. Da jeg endelige bevægede mig udenfor var jeg iklædt vinterfrakke - det havde jeg slet ikke overvejet. Nå, men sådan en kan da heldigvis lynes op.
Ellers har jeg lavet kort, invitationer og  så har jeg arbejdet det meste af dagen. I morgen skal jeg sammen med nogle kolleger stå for en superspændende undervisningsseance og den skal gentages i København tirsdag. Så nu pakker jeg weekendtasken igen.

Så har jeg lavet denne blomst, som jeg er helt pjattet med - selvom den var lidt bøvlet at lime sammen.


Ellers kan jeg næsten se påskeferien derude i horisonten - 5 arbejdsdage og så er der dømt ro, afslapning og scrap i stride strømme.

Glæder du dig til påsken?

4 kommentarer:

  1. Skøn blomst og JA jeg glæder mig til hygge i påsken med familien :)

    SvarSlet
  2. Sikke da en fin blomst !
    Dumt spørgsmål ! JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET TIL PÅSKEN...eller rettere fridagene..hihi.

    SvarSlet