tirsdag den 17. maj 2011

Gætteleg!

På Scrapsisters har der været gætteleg! En gruppe indsendte LOs og så skulle folk se om de kunne gætte hvem der havde lavet hvad. Jeg er håbløs dårlig til den slags... Flere har kommenteret, at min stil er genkendelig (?) Jeg kan ikke selv se det... Nå, men her er mit bidrag - med billeder af det hotel vi boede på i Las Vegas for 5 år siden, da firmaet inviterede os alle på en tre dages tur til Las Vegas. Det skal lige siges at 3 dage i Vegas er nok! Men også hårdt med så lang en tur for såå kort et ophold - fuld knald på i tre dage og så hjem og på arbejde igen...


Der er brugt papir fra Cosmo Cricket og knapper og finerstjerner. Der er knald på farverne: men hey: det er Vegas!




Det var en sjov opgave. Og der var flere der havde gættet mig!

Jeg er i gang med en stor udfordring: 150 ords journaling... 150 ord er MANGE ord! Så der sker ikke så meget andet end, at jeg øver mig i at bruge mine ord. Og så fryser jeg: hvad skete der lige med det der forår?

6 kommentarer:

  1. Jeg havde gættet dig ;) Skønt skønt skønt layout med de skønneste farver.

    Ja, hvorfor har man lyst til at skrue op for radiatoren?

    God skrivelyst ;)

    SvarSlet
  2. Super skønt lo, du har lavet. Lyder ski også som en hård, men sikkert sjov tur :)
    Din stil er total skøn, glade farver, og ikk så pyntet - I LIKE ;)

    SvarSlet
  3. Synes også det var en sjov leg :)
    og virkelig flot LO du har lavet ;)

    SvarSlet
  4. Flot, festligt og typisk Ifversen layout.
    Jeg havde gættet dig - men vidste ikke du havde været over there.....så jeg troede det var bevidst snyd og vildledning...
    Jeg har tændt for fyret....kan ikke holde varmen med det her tempo. Og det øsregner også. Det er da surt...

    SvarSlet
  5. Flot og lækkert uden for mange dikkedarer:-) ser såå fint ud med stjernerne..
    God dag til dig!!!

    SvarSlet
  6. Jeg synes, at det er et fedt layout!
    Jeg fryser også, så nu vil jeg gå ud og lave en Chai!

    SvarSlet