lørdag den 30. oktober 2010

En lille hilsen...

Jeg er ikke kommet videre med min scrapfestival, men er i kort-mode. Seneste kort er blevet dette som er et kort til noget familie. Kortet er stort og på taggen er der billeder fra vores ferie i Skotland. Det er til noget familie, som vi plejer at besøge i sommerferien. Derfor skulle de se billeder fra vores sommerferie - måske har jeg også lidt dårlig samvittighed over at have glemt et postkort???

Kortet er lavet med MME pair, pynt fra Crate Paper og Prima. Jeg fik både plads til blomster, blade, perler og swirls...

Jeg er lidt glad for detaljerne i kortet - det er mere pyntet end jeg plejer, men ikke alt for pussenusset.


Og i aften: tømmermandsscrap! Jeg glæder mig til at scrappe sammen med andre; det kan jo være at man kan blive inspireret og udfordret?

Scrapper du med andre eller alene?

2 kommentarer:

  1. Det ser bare super godt ud, er vild med at pynten er samlet på midten.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort. Og flot med pynten midtpå.
    Håber det dulmer din dårlige samvittighed med det manglende postkort !!
    Jeg scrapper normalt alene, men netop i dag har jeg været til fællesscrap i Esbjerg. (dagens produktion: 2 kort, næsten færdige - så scrap og scrap ? Måske lidt pral !) Det var bare så hyggeligt, og jeg er fyldt med scrap-inspiration, kager, boller, slik og kaffe. Det er 2. gang jeg har scrappet med andre, og det kan kraftigt anbefales.
    Håber du får en dejlig søndag - uden ondt i håret ! LOL.

    SvarSlet