søndag den 10. oktober 2010

Scrapfestival

Scrapfestivalen er i fuld gang! Og jeg har fået lavet en del i denne weekend. Gravbassens fødselsdag forløb godt, hun har været meget deltagende i mit scrap.


Det billede jeg viste i går er blevet til det LO, som er et lift i en af opgaverne.

Her følger lidt forskellige detaljebilleder...



Og lidt mere splat! Elsker det!


Næste uge er booket rimelig godt, så der bliver ikke tid til så meget scrap som jeg gerne ville.
Et par møder i København og en social event i Silkeborg og så er ugen næsten omme...
Det virker til, at jeg kun rigtig får scrappet i weekenderne.
Får du tid til at scrappe i hverdagen?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare rigtig lækkert ! Hyggeligt med selskab :)
    Det lyder til at du får travlt.
    Jeg har ikke så stor forskel på hverdag og weekend andet end at mine forældre er mere hjemme, men scrapper nok lige meget :)

    SvarSlet
  2. Så lækkert et LO du har lavet... skønne varme farver og så kan jeg se du tabte blækflasken de rigtige steder :-) , flot flot.
    Dejlige vovser

    Ha en god og travl uge

    SvarSlet