torsdag den 28. oktober 2010

Vidste du at...

jeg har en bifagseksamen i amerikansk folkemusik???
Nej vel! Det er også løgn! Men ikke desto mindre en misforståelse, der er udbredt på min arbejdsplads. Jeg har på et tidspunkt taget et valgfag i amerikansk folkemusik, mens jeg gik på universitetet, men ikke som bifag. Ihvertfald er det noget mine kolleger forsøger at brede ud som noget pinligt.

Det sjove er at jeg ikke synes at det er pinligt og kan komme i tanke om MANGE andre ting, der er pinlige. Men lad os holde den der!

Jeg skulle lave en gave til vores venskabsafdeling på Sjælland og derfor fandt vi disse "pinlige" historier frem. Og de er samlet i et minialbum med skøre billeder af os alle. Jeg har brugt et billigt fotoalbum med plasticlommer. Måske ikke særlig fancy, men det fungerer til formålet.
Jeg har lavet denne forside med rester af papir og klistermærker.


Dernæst en hilsen til vores kolleger og her igen med reste-klistermærker.


De billeder der ledsagede min pinlige historie om amerikansk folkemusik er disse. Mine dejlige gummistøvler og mig med et genstridigt engangskamera. Jeg ser måske lidt pinlig ud??


 Den næste faktaboks er en kommentar til nogle meget grimme gardiner vi har, som vi også tog billeder af og...


Dette piktogram som er på vores toiletter, der tvinger mænd til at sidde ned.


Til sidste bagsiden som er helt i tråd med forsiden.


Fredag er der faglig dag i 8 timer - derefter fest! Så vi skal lære, udfordres, glædes og feste. Jeg glæder mig til at være sammen med kolleger fra hele landet. Jeg er så heldig at arbejde i en virksomhed, hvor man giver knus og kram hele tiden! Så det bliver en skøn dag!

Sørger du for at din uge bliver afsluttet ordenligt???

2 kommentarer:

  1. Sikke en sjov ide med den lille bog. Hvad skulle der da være i vejen med amerikansk folkemusik---øh jeg har godt nok aldrig hørt det men så slemt kan det da ikke være:)
    Det lyder som en rigtig god arbejdsplads du har. Min uge bliver afsluttet med familien der kommer til min mands fødselsdag så det kan næsten ikke blive bedre.

    SvarSlet
  2. Det var dog en sjov lille bog. Det lyder som en dejlig arbejdsplads, med plads til både sjov og faglighed i skøn blanding.
    Vi har jo en masse piktogrammer i vores hverdag (pga H.), men den på toilettet har jeg ikke set før....haha.
    Ja, vi sørger altid for at weekenden ikke ligner hverdagen. Og i denne weekend er der aflastning, så det er bare ren luxus. Jeg skal til scrap i Esbjerg lørdag, og du må gætte 2 gange, om jeg glæder mig !
    Rigtig god fornøjelse med din tur.

    SvarSlet