søndag den 31. oktober 2010

Slow fox - et LO bliver til...

Weekenden nærmer sig sin slutning og hverdagen truer...

Det har dog været en dejlig weekend med fest og ballade og hyggelig scrapaften!
I går aftes havde jeg besøg af tre dejlige kvinder til scrap og generel hygge. De er alle tre dygtige og effektive scrappere. Jeg havde advaret om, at jeg måske var lidt ramt - og det var jeg!

De var alle rigtig søde til at bære over med mig. De havde gaver og guf med, men jeg glemte vist at stille det hele på bordet, så i dag har jeg masser af chokolade, chips og klementiner.
Derudover kommenterede de på min rastløshed. Jeg vandrede frem og tilbage - ud i køkkenet, ud på altanen og tilbage igen! Jeg måtte dog berolige dem med at det ikke var et udtryk for hverken tømmermænd eller selskabet. Jeg kan IKKE sidde stille lang tid af gangen. Derfor går det også meget langsomt, når jeg scrapper. Jeg finder nogle ting frem, går fra det, tilbage igen, kigger på det og flytter på det. Og sådan kører det i ring indtil jeg er tilfreds.

Men her er resultatet:


Alle tre piger er repræsenteret: tape fre Heidi, bling fra Henriette og punch fra Linda.

Der er jo i bund og grund ikke brugt så uhyggelig meget papir her, men en masse striber tape herunder malertape og noget fra en førstehjælpskasse. Baggrunden er Coredinations, der er skåret i stykker og sat sammen igen.



Og disse skønne blomster punchede af mig og med fast stemme placeret af Henriette :-)


Jeg kom også i gang med et LO mere, men jeg kom kun til 1. runde! Altså lægge tingene frem, gå ud i køkkenet og ud med hunden. Så faldt jeg i søvn på sofaen!
Øhhh - gæsterne var altså gået!

Det var en hyggelig aften. Sjovt at scrappe med andre! De nåede jo en masse! Bare ikke chokoladen, som jeg nu vil kaste mig hen på sofaen med!

God søndag aften til dig og dine!


5 kommentarer:

  1. Hi sweets,

    1000 tak for i går, du er altså lidt kær med tømmermænd, og også når du scrapper.
    God choko-aften ;-)

    Klem
    H

    SvarSlet
  2. Haha. Tak for referat af tømmermands-scrap. For det er jo godt, at en af dine gæster kan fortælle, hvad der var galt med dig, når du ikke selv vil indrømme det...LOL.
    Og dine anstrengleser er da mundet ud en et fint lo.
    Håber du får en god uge på arbejde. Rart at komme hen og slappe lidt af efter den weekend, ikke ?

    SvarSlet
  3. Her har jeg da vidst ikke været før ... underligt.
    NÅ men, vil bare lige sige, at dit LO er super fedt. God effekt med arket som er skåret over og samlet igen - det må jeg simpelthen snart prøve.

    SvarSlet
  4. super flot layout, flotte blomster og farver

    SvarSlet
  5. Super flot LO, elsker effekten med det ark der er skåret over og samlet igen.

    SvarSlet