onsdag den 13. oktober 2010

Polterabend

 Hjemme fra to dejlige, men lange dage i København, har jeg ikke det store overskud til scrap. Dagene har stået på møder, men i dag valgte jeg et senere tog, så jeg kunne tage en fornuftig gåtur gennem København. Jeg fik kigget en del forretninger, men har også nydt det dejlige efterårsvejr med en kop kaffe uden for.

Sidste uges opgaver til scrapfestival er jeg endnu ikke blevet færdig med. Det sidste LO jeg fik lavet var en farveudfordring og jeg valgte også at bruge en skitse.

Jeg havde noget papir, som jeg ikke rigtig kunne finde ud af at bruge. Jeg punchede nogle cirkler i kraftig karton og limmede på og så fik det hele et ordentlig lag gesso. Det har givet en flot struktur og man kan stadig ane det sort/hvide mønster nedenunder. Til sidst (efter laaang tids tørren) fik det lidt splat i to farver. Det var en langsommelig proces, men jeg er supertilfreds med resultatet.

Billederne er fra min søsters polterabend. Hun blev hentet i Nihola og kørt gennem København med sygeplejerske-tilbehør. Hun skulle så hjælpe "tilfældige" ofre på vejen. Alle veninder, der skulle deltage, havde placeret sig på vejen med bandager om hovedet og andre "sygdomme". Udfordringen var, at min søster ikke var hjemme, da Niholaen kom. Hun var taget i Føtex... Så alle pigerne stod og ventede i fjollede kostumer på Nørrebrogade og tiltrak meget opmærksomhed.


Splatter...


Mere splat, og en transperant under billedet.


Denne uges projekter er superspændende og jeg håber virkelig at få tid til at lave nogle opgaver. Men tid synes at være en mangelvare i denne periode.

Har du tid nok til scrap?

6 kommentarer:

  1. NEJ, NEJ, og atter NEJ.
    Her er kronisk mangel på tid til scrap. Derfor ender jeg tit ved scrapbordet, på det tidspunkt hvor jeg burde gå i seng ! Når dagen er fyldt med praktiske opgaver - ting der bare skal gøres, er det scrappen, det går ud over. Jeg er typen, der ikke kan sætte mig ned midt i rodet og scrappe. Og det kan jeg altså bare ikke !!!

    Det lo med polterabend er bare fantastisk. Det har da også været en skæg oplevelse at være med til !

    SvarSlet
  2. hvor er det bare et helt fantastisk LO! jeg er helt vild med det :) mange fantastiske detaljer.

    Sjov polterabend-historie :)

    SvarSlet
  3. Har man nogensinde tid nok??? Jeg elsker simpelthen dit LO - det er SÅ flot!!!!!! Må prøve at gøre noget lignende ved min mist - det er super lækkert :o)

    SvarSlet
  4. Wowww, hvor er det smukt og cool... flot effekt med alt det splat :-)
    Ha en god weekend

    SvarSlet
  5. wow flot! virkelig lækkert :)

    SvarSlet
  6. Virkleig lækkert LO og dejligt med splat, man bliver så dejlig beskidt LOL

    SvarSlet