mandag den 24. januar 2011

Journaling...

Som jeg skrev i går, så fik jeg en udfordring (ond udfordring...) hvor jeg skulle lifte et LO - som jeg nu ikke kan finde. Her skulle jeg lave vildt meget journaling! Og det kan jeg ikke helt finde ud af, så det tog laaang tid. Men jeg er blevet færdig. Hvis jeg finder det liftede LO, så opdaterer jeg.


En lille papir"cluster" med MS sommerfugle og nogle af de papirrester jeg fik skrabet til mig lørdag aften.


Der er mistet over nogle stjerner.


Måske skal jeg prøve at arbejde lidt videre med det der journaling....

Er I gode til journaling?

11 kommentarer:

  1. yey - Didde har lavet journaling - så cool.

    SvarSlet
  2. kjempestilig! :) ser ut til at du klarer journaling helt fint.
    jeg er ikke god på det...

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet fint med alt den journaling. Det lyder som en svær udfordring. Jeg får aldrig ret meget på selv om jeg egentlig gerne ville.

    SvarSlet
  4. Som du dog klarer dine udfordringer flot :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det super flot og det går jo super med journaling :) Fedt med mister over stjerne

    Rigtig god mandag aften til dig

    SvarSlet
  6. Det er et rigtigt lækkert LO,du har lavet... flot baggrund. Flot med al den journaling.. jeg synes det er svært at få så meget med

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  7. Fed fed masking - og super lækker journaling.

    Jeg synes selv at jeg efterhånden får den journaling med som jeg ønsker.

    SvarSlet
  8. Flot med den masking du har lavet - og jeg kan rigtig godt lide, når der er en lang journaling.

    Ja, jeg er som regel god til journaling af 2 grunde:
    1. Jeg har svært ved at fatte mig i korthed. Ordene vælter ud af mig - nøjagtig som når jeg taler. Jeg skriver lige så hurtigt, som jeg snakker....
    2. Jeg er vant til at lærere/pædagoger skal kunne læse/forklare Henriette om sitiuationer hjemmefra, som de ikke selv har deltaget i. Så jeg er vant til at skrive på den måde - dagligt.

    Så udgangspunktet for en lang og god journaling må være, at alle udenforstående kan forstå historien på layoutet.

    Det har du lavet et godt eksempel på her. Jeg ved jo, hvad I har oplevet på den udflugt og bustur. I love it.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et sejt LO. jeg tror journaling er en god ting, for dem der skal bladre i vores album om mange mange år. Men jeg synes også det er svært. KH 10na

    SvarSlet
  10. ih hvor er du sej! Du har brugt alt muligt som jeg ikke aner hvordan man gør (mist, cluster, minimalistisk og masser af journaling).

    Respekt!

    SvarSlet
  11. nej jeg er ikke så god til journaling. Burde måske øve mig lidt, men jeg er ikke så vild med min håndskrift.
    Lækkert lo :)

    SvarSlet