fredag den 7. januar 2011

Taking it slow...

Nu skrev jeg, at jeg havde taget billeder hele ugen af min scrapproces! Jeg så udfordringen søndag og derefter tog jeg alt frem, jeg havde i sort...



På dag 2, hvilket så vil sige mandag fandt jeg også disse ting...


På dag 3 modtager jeg de billeder, som jeg har bestilt...


Og samler de ting, som jeg mener, at jeg vil bruge...


Og den opmærksomme læser vil notere sig så er få af disse ting slet ikke er brugt på det endelige LO.

Jeg ved ikke helt hvad der sker i min hjerne når jeg når hertil. Men ihvertfald så bruger jeg herefter timer på at flytte rundt på ting, lægge forskellige papirer op og flytte dimser. Ind imellem går jeg til og fra...

I morgen skal jeg nok vise jer, hvordan jeg når i mål! For lige nu sidder I nok og tænker: "det gør hun aldrig!"

Tænker I over jeres proces?

4 kommentarer:

  1. Nu har jeg jo set dig i aktion og vi to arbjder ihvertfald ikke ens SMIL
    Jeg tænker normalt ikke ret meget over minprocess, jeg lader mig blot rive med af strømmen og i dag har jeg faktisk lavet 3 LOs.
    Glæder mig til at se dit endelige resultat.

    SvarSlet
  2. spændende men jeg har det som bertram jeg tager ting frem efterhånden som ideer og arbejdet skrider frem, har sjældent en plan og pynt klar inden jeg starter. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  3. Spændende at høre om processen hos dig.
    Jeg plejer at starte med en ide - og finder lidt ting frem i de rette farver at starte med, og så løber det pludselig, og så jeg kan se der mangler en sort dims der - og en hvid ting der.......og det er på den måde, det altid ender med at jeg har enorme mængder af scrapting liggende omkring mig.
    - Og er nødt til at rydde op igen bagefter, inden jeg starter på et nyt projekt.
    Ellers kan jeg jo ikke finde de bestemte ting igen.
    Var det her overhovedet til at forstå ?
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Det er rigtig sjovt og spændende at se/læse om din vej til det færdige LO! :)
    Jeg har som regel en overordnet idé/plan i mit hoved når jeg starter og finder billeder/papir frem - men her går det så "galt" med planen ;D
    Så ryger der en masse frem fra skuffer osv. og jeg er som regel MEGET lang tid om at nå frem til et resultat.
    Det generer mig nu ikke synderligt at være en langsom scrapper - jeg hygger mig nemlig gevaldigt imens :)

    SvarSlet