tirsdag den 18. januar 2011

Telefon-rod!

Nu ville jeg jo så gerne vise, hvad jeg har brugt min aften på. Men det går ikke!
Jeg har meldt mig til Telephonegame på Scrapsisters. Jeg undres stadig over navnet???

Men jeg har fået lavet et LO, som nu er videresendt til næste i rækken og jeg kan gøre mig klar til at lufte gravbasse, inden sengen kalder. Da jeg havde kamera fremme, tog jeg dette skønne billede af mit bord. Bunker og bunker af de ting, der har været brugt til de sidste mange projekter. Jeg er ikke så god til at rydde op ind i mellem opgaver, så derfor hersker kaos på mit bord lige nu. Jeg får dog gæster i morgen, så mon ikke det værste bliver pakket væk...

Der er et spisebord under papir, Thickers, dimser og dutter....

Jeg har endnu en gang fået tildelt en Stylist Blog Award - denne gang af Bertram.


Bertram er superkreativ, sød, venlig og skøn! Og det siger jeg ikke kun, fordi hun altid leger chauffør for mig - jeg mener det! Så tusind tak for den!
Du skulle også have haft den af mig - men dig har jeg jo kendt "længe". I dag deler jeg ikke 8 ting om mig selv - det var hårdt nok at finde på 8 ting den anden dag. Det er dog rigtig sjovt at komme rundt og læse 8 spændende ting om jer...

Og tro mig en klovnefisk er ikke at spøge med!

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud :) glæder mig til at se hvad du får lavet!

    SvarSlet
  2. Dit rod ser spændende ud... vi får vel LO'en at se engang

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Er telefon game ikke noget med at sladderen går igennem telefonen og at ti fjer tit bliver 2 høns. Loet legen slutter med ligner sjældent det lo der startede:)

    Ved at du har fået awarden flere gange, men derfor skal du altså også have den af mig:)

    SvarSlet