torsdag den 23. december 2010

23. december - Sidste minut...

Ja, nu blev mine juleplaner lidt forskudt! Men ikke desto mindre når jeg vist det hele. Jeg har pakket gaver ind, lavet lidt enkle til og fra kort og gjort det sidste klar.
Her er de gaveposer jeg fik lavet...


 Den ene har fået en hvid filtblomst med grønne blade.


Dette er mit hemmelige projekt.... Pakket sikkert ind.


Og her er noget af det vi skal have proppet ind i bilen lige om lidt...


Yderst til venstre: brætspil og kortspil til juledagene.

Jeg har det bedre i dag, men kan ikke rigtig deltage i de ting der kræver stor fysisk udfoldelse. Tak for omtanken til jer alle!

Når nu vi styrter rundt og gør os klar, pakker bil og rydder op, så kan en lille gravhund godt blive lidt forvirret. Hun ligger dog helt stille og holder øje med os - men når vi går ud til døren, så er hun lige i hælene på os. Jeg tror ikke, at hun vil glemmes herhjemme...


Er der noget du har glemt??

3 kommentarer:

  1. Nøjjj hvor er hun skøn suk nej tænk og glemme hende :) Nej tror jeg har styr på det hele her - men som altid er jeg lidt i tvivl, fordi der er så mange gaver jeg skal holde styr på

    Super flotte poser iøvrigt :)

    SvarSlet
  2. Skønne gaveposer. Såååå fine.
    Måske skal I ud at køre med triler med alle de gaver og pakker og hvad ved jeg. Og så tænk på når I skal hjem igen med alle jeres egne gaver....
    Godt det går fremad med "skrammelet", så du kan få en god jul. hihi.
    Skønt foto af din lille gravhund.

    God lillejuleaftensdag til dig.

    SvarSlet
  3. Nej!!!
    Rigtig god jul til dig og dine. Kram herfra.

    SvarSlet