mandag den 27. december 2010

Jubi-LO-um

I dag er det nøjagtig 1 år siden, at jeg lavede mit allerførste LO. Det kan ses her og det blev lavet til cybercrop hos Scrapsisters. I år er der ikke cybercrop, men jeg besluttede mig for at lave et LO igen - i nogenlunde samme form som sidste år. Hvis det kan lade sig gøre vil jeg lave et hvert år d. 27. december - måske kan man se en udvikling?
Mit LO er med tre billeder af mig i Den Gamle By i år.


Der er tape og papir i lag under billederne.

Selv om skitsen er den samme er hele opsætningen meget anderledes.

Kan I se en ændring i den måde I scrapper på over tid?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot... igen 3 billeder. Til sammenligning kan man godt se du har udviklet din stil. I dag må det så også være et år siden jeg lavede mit første LO til cybercrop. Der er sket meget siden :-)

    Ha en fortsat dejlig jul

    SvarSlet
  2. Hvor er de begge flotte og som Heidi skriver er det meget´bedre end da jeg lavede mit første og et år senere. Ínteressant at se med.

    SvarSlet
  3. Hvor flot.
    Og virkelig sjovt at se den udvikling du har gennemgået. Og hvem har ikke det ? Det tror jeg alle gør...og godt det samme!!

    SvarSlet
  4. Jeg elsker at følge din udvikling. Du er en scrapstjerne :)

    SvarSlet