torsdag den 9. december 2010

9. december - Juleland

I dag skal jeg til København til et par møder. Det er altid skønt at være sammen med dejlige kolleger som slår sig løs på en faglig legeplads.
Men det jeg glæder mig allermest til er at jeg EFTER arbejde - sammen med den sødeste kollega - skal i Tivoli til julemarked. Jeg tror, at hun gør det udelukkende fordi jyden kommer til storbyen - men jeg tror på at vi nok skal hygge os.


og derefter hjem til hende for at spise chokolade og drikke rødvin!
Lige indtil vi går omkuld...
Så hvis jeg er fraværende med kommentarer på jeres blogge - så er det ikke ond vilje: det er mangel på internet. Der sker jo så mange ting i blogland - og der bliver lavet så mange flotte ting. Det er næsten umuligt at nå det hele. Jeg forsøger at vende tilbage i weekenden...

Er I misundelige???
Og hvis ja, på hvad: faglig udvikling med dejlige kolleger, hygge med en dejlig pige, Tivoli-tur eller choko-vinaften med en god veninde???

5 kommentarer:

  1. Uha som det lyder til at det kan blive en skøn Kjøwenhavnerdag - når nu jyden kommer til storstaden ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det lykkedes dig at gøre mig misundelig.
    Især på Tivolituren....og lidt på de øvrige ting.
    Jeg håber, du har en dejlig tur, og kommer hel og appelsinfri hjem til Jylland igen !

    SvarSlet
  3. Helt klart misundelig på choko-vinaftenen. Til det andet...been there done that LOL

    SvarSlet
  4. Misundelig på tivoli tur, chokolade og rødvin med en god veninde......
    Forøvrigt har jeg idag beundret dine flotte kort på sosu-skolen i Randers. SMUKT !

    SvarSlet
  5. Misundelig på det hele:) Håber at du havde en god dag.

    SvarSlet